REKLAMACIJE I POVRAT ROBE
Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici ili na prodajnom mjestu? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Ako utvrdite da proizvodom koji ste kupili niste u potpunosti zadovoljni, molimo Vas da nas u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe kontaktirate i slijedite navedene korake:
Ispunite reklamacijski list koji možete skinuti na sljedećem linku: Reklamacijski list te ga pošaljite zajedno s proizvodom koji reklamirate i kopijom računa, o svom trošku, putem kurirskih službi kao što su GLS ili DHL na našu adresu:
Simple Ozzy j.d.o.o.
Antoljaki 3
10000 Zagreb
Mail: gems.boutique24@gmail.com
Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o:
1. mogućnosti zamjene proizvoda
2. povratu proizvoda
3. povratu novca
4. servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda
5. drugim informacijama vezano za Vaš prigovor/reklamaciju
U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama, povrat novca/zamjenu za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku od 14 dana - nakon što je reklamacija odobrena i mi zaprimimo reklamirani proizvod. U suprotnom nas slobodno kontaktirajte telefonski na 091/3900 309 ili e-mailom na gems.boutique24@gmail.com.
Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati na adresu pošiljatelja.. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
Ako oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte našu korisničku podršku.
Detaljnije pogledajte u podnožju web stranice pod kategorijom "Korisnička podrška" u dijelu "Povrat robe" (jednostrani raskid ugovora od strane kupca) koji su vidljivi na POVRAT ROBE
Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/reklamaciju.
*Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS - http://ec.europa.eu/odr
U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac Simple Ozzy j.d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska, ili na http://www.hup.hr/
POVRAT ROBE
Pravo na jednostrani raskid Ugovora (povrat narudžbe) bez navođenja razloga imaju svi kupci Regatta web shopa, u roku od 14 dana od primitka pošiljke. Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora (povrat), mora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.
Zahtjev za jednostrani raskid Ugovora se šalje na e-mail gems.boutique24@gmail.com ili poštom na adresu SIMPLE OZZY j.d.o.o. Antoljaki 3, 10 000 Zagreb. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelj će dostaviti Kupcu, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Svi korisnici troškove povrata robe snose sami.
Nakon što Kupac zatraži povrat kontaktirat će ga osoblje Prodavatelja i dati upute za izvršenje povrata. Kako bi povrat bio uvažen vraćena roba mora biti nenošena, neoštećena i u originalnoj ambalaži.
Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nenošena, neoštećena i u originalnoj ambalaži), Prodavatelj neće biti u mogućnosti uvažiti zahtjev za povrat i Kupac će morati platiti poštarinu u iznosu od 5,00 Euro kako bi mu roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.
Ako pregledom proizvoda Prodavatelj utvrdi da je vraćena roba u odgovarajućem stanju, vratit će iznos koji je Kupac platio na tekući račun ili kreditnu karticu (iznos artikala, za trošak dostave ne vršimo povrat), odnosno na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu, najkasnije u roku od 14 dana od zaprimanja odluke o jednostranom raskidu ugovora .
Povrat novca Prodavatelj može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena, smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu Prodavatelju, odnosno osobi koju Prodavatelj ovlastiti za primanje robe. Sve artikle Kupac može vratiti na adresu pošiljatelja, nakon odobrenog zahtjeva za povrat. Kupac se obavezuje vratiti robu u roku od dva radna dana od odobrenja zahtjeva.
U slučaju reklamacije kupac je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača, te ukoliko nije prošlo više od 6 mjeseci od kupnje proizvoda. Kupac je dužan imati račun za proizvod koji reklamira, te originalnu ambalažu proizvoda. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod.
Tvrtka SIMPLE OZZY j.d.o.o. preuzima odgovornost za materijalne nedostatke sukladno Zakonu o obveznim odnosima.
Prije vraćanja reklamacije molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 091 3900 309 ponedjeljak-petak od 09:00 h do 17:00 h.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete ispuniti i poslati nam na mail.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na dnu stranice.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
2. Povrat uplaćenog iznosa
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
3. Povrat robe
Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora
4. Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Pravo na jednostrani raskid ugovora isključeno je u slučajevima navedenima člankom 74. Zakona o zaštiti potrošača. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupaca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na linku Zakon o zaštiti potrošača.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite OVDJE
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br.41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi pri čemu ćemo vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte na adresu: SIMPLE OZZY j.d.o.o., Antoljaki 3, 10000 Zagreb, Hrvatska ili e-mail adresu: gems.boutique24@gmail.com
Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
